Vastgoedbeheer

Wanneer u één of meerdere huizen of bedrijfspanden in de verhuur heeft is het noodzakelijk om een administratie te voeren. U moet bereikbaar zijn voor vragen, klachten en onderhoudsmeldingen en u moet erop toezien dat u de huurpenningen tijdig op uw rekening krijgt bijgeschreven. Vaak verhuren verhuurders een extra woning of kantoorruimte naast hun reguliere werkzaamheden of bedrijfsvoering en is er weinig tijd beschikbaar voor het beheer van hun vastgoed.

Wij bieden u een totaaloplossing aan. Wij kunnen adviseren bij het te huur aanbieden van uw pand(en) en kunnen (inleidende) gesprekken voeren met de tegenpartij of diens makelaar. Vervolgens stellen wij de contracten op, bespreken die met u en zorgen voor een afronding van de huurovereenkomst tussen partijen. Vanaf het moment dat uw pand is verhuurd kunnen wij u alle zorgen uit handen nemen. Uw huurder kan onderhoudsmeldingen en vragen rechtstreeks bij ons indienen via onze online helpdesk, op deze manier is er direct een online archief beschikbaar. Afhankelijk van uw opdracht kunnen wij onderhoud uitzetten bij de aannemer. U kunt hiervoor gebruik maken van een bij ons aangesloten aannemer of uw eigen aannemer hiervoor inhuren. Wij zorgen tevens ook voor de inning van huurpenningen zodat u er zeker van bent dat u deze tijdig op uw rekening krijgt bijgeschreven.

Natuurlijk kunnen wij u in veel andere voorkomende situaties ook van dienst zijn. U hoeft in principe geen enkel contact met uw huurder te hebben, alles verloopt via ons kantoor en zo kunt u zich op andere zaken richten.

Benieuwd wat wij voor voor u kunnen betekenen? Vul ons contactformulier in om een persoonlijke afspraak te maken waarin wij u graag bijpraten over de mogelijkheden.